De ce sa vinzi multi-channel si cum te poate ajuta BaseLinker

Intr-o piata tot mai competitiva, in care consumatorul online are la dispozitie o oferta atat de generoasa, vanzarea multi-channel este un pas firesc pentru magazinele online care vor sa se adreseze unui public cat mai larg, sa creasca vanzarile si sa nu depinda, exclusiv, de un singur canal de vanzare.


BaseLinker este o platforma all-in-one pentru comertul online, cu functionalitati extinse care simplifica si automatizeaza procesele de vanzare ale magazinelor online. In BaseLinker regasesti peste 800 de integrari ale celor mai populare marketplace-uri nationale si internationale, servicii de curierat, sisteme de facturare si fulfillment, solutii pentru comunicarea cu clientii, functionalitati bazate pe inteligenta artificiala si multe altele.


Comerciantii de pe platforma BaseLinker genereaza anual in jur de 10 miliarde de dolari in venituri, cu o parte importanta provenind din comertul transfrontalier. Pentru magazinele online care doresc sa creasca, este esential sa aiba in vedere aceasta oportunitate si sa isi dezvolte vanzarile dincolo de frontierele nationale.


Cu BaseLinker poti lista rapid pe multiple marketplace-uri, poti gestiona comenzile, stocurile si preturile dintr-un singur loc, rapid si fara eroare umana. Platforma iti pune la dispozitie instrumente de e-ecommerce si canale de vanzare care te ajuta sa optimizezi si sa eficientizezi serviciile oferite de catre magazinul tau online, dar si sa cresti exponential vanzarile. De asemenea, cu ajutorul automatizarilor economisesti timp si resurse, gestionezi un volum mult mai mare intr-un timp mai scurt si imbunatatesti considerabil experienta clientilor tai.


Din statisticile noastre, avand peste 20.000 de clienti activi, cu BaseLinker poti accelera de 7 ori procesul de management al comenzilor din magazinul tau online.

Baselinker Onlinesellers

Cu ce ma poate ajuta BaseLinker?

Iata principalele beneficii pe care le ai utilizand BaseLinker:

  1. Ai toate canalele de vanzare dintr-o singura platorma – Regasesti peste 800 de integrari disponibile, de la marketplace-uri, la sisteme de facturare, curieri, solutii contabile, sau solutii pentru comunicarea cu clientii. Fie ca vorbim de comenzi din magazinul tau online, de pe marketplace-uri sau de un mix intre cele doua, gestionezi totul dintr-un singur panou de comanda, extrem de simplu de utilizat.
  2. Gestionarea comenzilor si livrari optimizate – gestioneaza comenzile de pana la 7 ori mai rapid, fara erori umane. Gestionezi comenzile bulk, trimiti mesaje clientilor si schimbi statusul comenilor automat, poti emite facturi, efectua expedieri si printa documentele necesare, toate cu doar cateva click-uri.
  3. Asistentul Pick&Pack si BaseLinker Caller – ajutorul tau de incredere. Impachetezi comenzile fara greseala, rapid si eficient. In plus, asistentul Pick&Pack va face o fotografie coletului, iar aceasta poate fi transmisa clientului in procesul de comunicare cu acesta. Mai mult decat atat, daca vei fi contactat de catre client pentru diferite situatii, cu ajutorul BaseLinker Caller vei putea avea o abordare pro client: in momentul apelului, iti vor fi afisate datele clientului, cat si date despre statusul comenzii acestuia, pentru a stii exact cum sa comunici cu el.
  4. Catalog centralizat, listare rapida si simplificata – Importa produse in catalogul BaseLinker asa cum iti este tie la indemana. Mai departe, sa listezi rapid pe marketplace-uri, va fi o decizie de business: pe ce marketplace vreau sa incep sa vand? In ce tari? Totul este extrem de simplu. Mai mult decat atat, chiar daca nu ai un magazin online, poti utiliza depozitul virtual BaseLinker pentru a-ti organiza produsele si poti vinde, astfel, pe marketplace-uri.
  5. Fara discrepante de stocuri sau preturi – BaseLinker permite sincronizarea automata a stocurilor si preturilor pe mai multe platforme si in acelasi timp. De asemenea, poate inchide automat ofertele daca stocul sau pretul se modifica si nu mai sunt in parametrii setati de tine.
  6. Autopricing si asociere pe baza de EAN– tool-uri extrem de importante pentru a tine pasul cu competitia, BaseLinker permite pentru anumite marketplace-uri utilizarea unui tool de autopricing cu care ai control deplin asupra preturilor, poti ajusta in timp real ofertele astfel incat sa ramana competitive si poti analiza performanta lor. De asemenea, aceste actiuni pot fi realizate atat bulk, cat si la nivel individual, pe fiecare oferta in parte, in functie de nevoile business-ului. Apoi, asocierea pe baza codurilor EAN permite asocierea produselor tale la oferte deja existente pe marketplace-ul respectiv.
  7. Comunica proactiv cu clientii – cu ajutorul automatizarilor, dar si a tool-urilor din platforma, clientii tai vor stii in orice moment statusul comenzii, cat si timpul estimat de livrare. La fel de important, comunicarea post-comanda cu clientul este posibila cu ajutorul BaseLinker, avand astfel posibilitatea nu doar de a genera comenzi, dar si de a imbunatati retentia clientilor.
  8. Uita de sarcinile repetitive – Fa sistemul sa lucreze pentru tine, conform nevoilor tale de business. In loc sa trimiti mesaje catre clienti, sa emiti facturi, sa expediezi colete sau sa generezei AWB-uri, concentreaza-te pe dezvoltarea afacerii si a ofertei tale, iar BaseLinker va indeplini sarcinile zilnice, repetitive, in locul tau.

Ce poti face cu ajutorul automatizarilor?

Cu ajutorul automatizarilor BaseLinker, ai la un click distanta integrarea si sincronizarea datelor cu orice canal de vanzare dorit (platforme de eCommerce, marketplace-uri, sisteme de plata etc). Astfel, reduci semnificativ munca manuala si riscul de erori umane.
Automatizarile permit consolidarea comenzilor din toate sursele de vanzare intr-un singur loc, centralizat. Astfel, spunand sistemului ce actiuni automate sa faca in functie de statusul acestora, gestionezi un volum mult mai mare de comenzi, intr-un timp mult mai scurt.
De asemenea, intrucat comunicarea cu clientul este esentiala, poti seta actiuni automate prin care clientul sa fie informat prin email sau SMS, la fiecare modificare de status.

Automatizare si eficienta

BaseLinker permite gestionarea si automatizarea proceselor unui magazin online dintr-o singura interfata. In cadrul unui singur sistem si al unui singur abonament, ai acces la platforme de tip marketplace, curieri, sisteme de facturare si contabilitate. Din interfata BaseLinker.com gestionezi comenzi din mai multe surse, emiti facturi, generezi AWB-uri, expediezi colete si trimiti notificari clientilor.

Stiai ca poti SI TU sa fii vanzator pe platforma Emag Marketplace?

Te putem invata noi cum poti sa deschizi o afacere pe EmagMarketplace, ai la dispozitie mai multe resurse:

Important! Stai in legatura cu noi:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *