ANUNT IMPORTANT: pentru ca am constatat ca sunt niste oameni de 2 lei care au copiat efectiv tot continutul nostru si l-au pus la vanzare ca fiind al lor, am decis sa sterg 90% din continut din cursul Gratuit. Astfel de oameni care nu inteleg munca din spatele acestui curs merita… stiti voi ce. Din pacate consecinta colaterala este ca alti utilizatori au fost privati de accesul liber la aceasta informatie. Ne pare rau, dar asta e. Cerem doar sa ne fie respectata munca. Nu poti sa iei un continut muncit si sa il copiezi si apoi sa il vinzi ca fiind al tau. Mai departe, cine doreste cu adevarat sa invete despre Emag, trebuie sa investeasca in cursul Premium, curs care si-a dovedit eficienta in atatia ani de zile. Multumim pentru intelegere!
Episodul 5:
Relatii clienti
Cursul Gratuit nu cuprinde nici o actualizare. In schimb Cursul Premium cuprinde actualizari permanente, ultima actualizare masiva fiind facuta in ianuarie 2025. Cursul Premium este disponibil AICI (click)

Intro
Orice afacere este sortita esecului in lipsa clientilor. Desi EmagMarketplace aduce clientii in fata ofertei tale, chiar GRATUIT, tine de tine sa-i pastrezi si sa le si vinzi ceva! Sau mai multe :))))
Reviews
Cel mai puternic instrument aflat in mana clientilor este posibilitatea ca acestia sa lase recenzii sau reviews. Situl emag.ro are un sistem dual:
- reviews la produse
- reviews la seller
In privinta produselor clientul primeste un link prin care sa-si poata exprima parerea despre produsul achizitionat, dupa cateva zile bune de la achizitie. Faptul ca trece timp este benfic pentru ca, clientul ar ela dispozitie un timp sa testeze produsul, insa pe de alta parte, cu cat trece mai mult timp cu atat probabilitatea de a lasa unul scade. Clientii sunt prin definitie comozi si ca sa piarda timp (desi cateva minute) sa scrie o recenzie… destul de putini o fac. In mod natural se primeste cam un review la fiecare 20-50 de comenzi. Si ce este mai nasol, ca reviews negative apare mult mai repede decat cele pozitive: un client nemultumit reactioneaza imediat vs unul multumit. Dar hai sa vedem cum poti a obtii reviews maxime de fiecare data, aproape garantat!…..
……informatii disponibile exclusiv in Cursul Premium….

Comunicare
Clientii pot cere relatii vanzatorilor, chiar inainte de a achizitiona produsele. Pot face asta in 2 moduri:
- intrebari pe pagina produsului
- in mesagerie (contact direct)
Atunci cand un client are o intrebare o poate adresa direct pe …..
……informatii disponibile exclusiv in Cursul Premium….

Retururi, plangeri, nemultumiri
Inerent atunci cand lucrezi cu oamenii, mai ales in online unde esti la distanta de ei, vor aparea frecusuri si lucruri neplacute. Vei intalni clienti care dau comanda cu plata ramburs si nu o mai receptioneaza. Vei intalni clienti care vor spune ca ai trimis cutia goala, fara produs. Vei intalni clienti care vor sustine ca produsul a venit deteriorat sau cu parti lipsa. Vei intalni clienti care vor lasa reviews de 1 stea doar pentru ca nu le-a placut culoarea sau chiar fara nici un sens… cum spuneam, tot felul de situatii.
Cum le faci fata? Simplu: mentinand intotdeauna o ……
……informatii disponibile exclusiv in Cursul Premium….
Cursul Gratuit nu cuprinde nici o actualizare. In schimb Cursul Premium cuprinde actualizari permanente, ultima actualizare masiva fiind facuta in ianuarie 2025
In Cursul Premium vei gasi inclusiv:
Websituri cu furnizori: atat local (Romania) cat si din Europa, ba chiar si
Date de contact Agent din China, si chiar si
Sute de date de contact (34 de pagini A4) de la comisionari vamali din Romania actualizata la 18.06.2024, etc.
Cursul Premium este disponibil AICI (click)